Mhm?

Ibland ångrar jag vissa val jag har gjort. Speciellt det valet jag gjorde när jag hoppade av skolan. Nu idag kan jag inte ens fatta att jag gjorde det, jag fattar inte vad jag tänkte med? Men då kändes det som det bästa beslutet och jag tyckte att det var jävligt skönt och slippa skiten. Jag mådde bättre, det var ju huvudsaken. Men nu vet jag att det inte var skolan som var felet det var något helt annat men det ville jag inte fatta då, jag vägra förstå. Hur kunde jag vara så dum, jag viste ju igentligen. Blir så trött på mig själv.

Jag som ville ta studenten och gå balen.. Jag vet att det inte är försent än men att gå om 3år känns inte så jättekul. Och att plugga är inte det roligaste jag vet direkt. Synd att man inte har ett läshuvud så skulle det varit lättare. Men det finns ju ett alternativ och det är och gå om sista året på omvårdnad och börja i höst igen.. Åh det här är så jävla svårt jag vet inte vad jag vill. Jag vill kunna spola tillbaka tiden och ångra att jag hoppade av skolan. Skit då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0