Lite info dårå för er som är nyfikna..

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Hmm.. 1 

Vad tycker du om kärlek?
Underbart

När kramade du någon sist?
Måste nog vart idag

Saknar du någon speciell person?
Nja..

Har du svårt för att bli kär?
Ja.. men förälskad kan jag bli ganska lätt.

Är du singel?
Yep.

När fick du senast en komplimang?
Idag

 

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös: Ne

Hånglat med nån riktigt ful:
Haha att jag har

Hånglat med fler än 50 pers
: Nej!

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
Usch ja..

Gjort något riktigt dumt?
Mm det har jag..

Gjort något du verkligen ångrar?
Ja det har jag.

Åkt ambulans?
Ja

Gjort nåt olagligt?
Nepp

Fått din mamma att gråta?
Icke.

Slagit ner någon?
Haha ne.

Skämts över dina föräldrar?
Nejdå

Sagt jag älskar dig och menat det?
Ja, 1 gång.

Tar du droger?
ALDRIG!

Dricker du?
Det händer.

Vilka kläder sover du i?
Spetstrosor, hihi

Vad hatar du verkligen?
Bajs?

Är du ensam nu?
Ne ;)

Vill du gifta dig?
Absolut.

Vill du ha barn?
Ja, nån gång.

 

SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng?
Me!

Såg dig gråta?
Hmm.. var ett tag sen om man säger så, men det måste nog vart Hanna.

Fick dig att gråta?
En idiot.

Du delade en dricka med?
Hur fan ska man komma ihåg det?

Du gick på bio med?
Oskar

Skällde på dig?
Ingen skäller på mig.

Sa någonting till dig och vad var det?
 Mamma sa “Godnatt!”

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


Gråtit?
Nej!

Kramat någon?
ye

Pussat någon?
Vem vet..

Köpt någonting?
Nej

Sjungit?
Jahadå

Saknat någon?
Nja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0