100504

Arg. Så jäkla arg och irriterad. Arbetsförmedlingen vilka idioter. Det fick bli ett "fuck you" ist för min underskrift. Där fick dom. Kanske lite onödigt men va fan, jag hade fixat en partikplats sålänge bara för att ha något och göra och dom säger nej till det. Åh, kan man bli mer irriterad? Naee.

Va hos Manpower idag och fick hem lite papper på hur man gör ett bra CV. Så nu är jag bra på det. Jäkligt bra. Så imorrn eller någon dag i veckan ska jag lämna ut lite CVn. Jag ska ha ett JOBB!

Later.

Kommentarer
Postat av: Rania, Malin, Mahira, Madde, Amanda - Tjejer med stil!

Arbetsförmedlingen, kan vara så joobbiga ibland!

Men, hoppas du har en bra kväll iallafall !:D

Och allt kommer nog löser sig, hur mår du förresten ?

2010-05-04 @ 17:28:41
URL: http://tjejermedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0