en onödig lista

Kallas för: hm ingenting.
Stjärntecken: vädur
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Piercingar: öronen och naveln men den är aldrig i
Tatueringar: nä men funderar på en
Längd: 167 ungefär.
Skostorlek: 38
Hårfärg: mellanblont
Fräknar: nej
Önskar du att du bodde nån annanstans:
nee, ibland kanske
Tycker du att du är attraktiv: jahadå
Dricker du: ibland
Röker du: kan hända 
Vilket schampo använder du: nåt från frissan
Vilken parfym använder du: Armani blire oftast
Vad är du rädd för: mörker, haha
Gillar du att tvätta: har aldrig tvättat..
Gillar du berg- och dalbanor: nope

SENASTE..
Filmen du hyrde: ingen aning
Filmen du köpte: ingen aning
Låten du hörde: någon skit låt på radion
Låten du laddade ner: vet inte
Personen du ringde: hanna
Personen som ringde dig: mamma
TV-program du såg på: solsidan
Personen du tänkte på: de ni

FAVORIT..
Låt: ingen aning, finns många
Sak att göra: mmm jag vet inte
Sport: ingen speciell, men fotboll kan va kul och kolla på säger vi
Dryck: juice, stavas det så?
Kläder: leggins med skinndetaljer och en snygg överdel
Bil: audi såklart ;)
Serie: det måste nog vara oth

HAR DU NÅGONSIN..
Gråtit över en pojke: ja
Gråtit över en flicka: nje
Ljugit för nån: ja
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: nä du
Träffad någon från internet IRL: nääe tror inte de

ANTAL..
Gånger du varit kär? en enda jävla gång, på riktigt.. kanske två men inte mer 
Gånger ditt hjärta brustit: det är nog bara en gång. eller bara och bara..
Hjärtan brustit på grund av dig: å jag vet inte
Tjejer du kysst: pussat har man väl gjort
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med: ingen som jag gick i samma klass som iaf, ganska så sjukt..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: jag vet inte, ingen tror jag

SENASTE..
Boken du läste: jessica anderssons bok 
Personen du fick e-mejl av: någon eva? tror jag
Personen du fick brev av: vet inte
Personen du fick sms av: hemligt säger vi
Gången hela din familj åt middag tillsammans: någon vecka sen eller kanske 2 när min syster va hemma
Saken du köpte: kläder var nog det sista jag köpte

Vad har du gjort idag: sovit, vart i motala och lkpg
När stiger du upp på morgonen: alldeles för sent
Vad har du på dig: en tröja ifrån vila och ett par leggins
Vad är du allergisk mot: äh nötter
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: nää
Håkan Hellström eller The Ark: the ark tror jag
salt eller socker: eh socker
Gillar du ketchup: nja sådär
Är du glad just nu: skit glad!
Var du glad igår: jaadå
Vad dansar du till: musik?
Stockholm är: en huvudstad
Göteborg är: jäkligt mysigt
Kan du sjunga: nae, fy fan
Spagetti eller makaroner: makaroner helt klart, skulle kunna leva på makaroner
Länder du vill besöka: USA, Australien.. finns säkert massa mer men kommer inte på några mer just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0