Sent inlägg

idag har det vart en såndär dag med dåligt humör. som alla har nån gång. man kan bara inte vara glad jämt.. jag försöker men det går inte, speciellt inte när det blir för mycket. kanske dags och börja tänka lite på sig själv som vissa säger.. eller? nä bättre och tänka på alla andra ist. jag är för snäll, måste lägga av med det!

blev motala i eftermiddags det ända roliga på hela dagen.. pratade om och åka till kreta i april. jag vill åka! ska tjata lite till på mamma. det ska nog inte va så omöjligt ;) efter motala blev det en tripp till lkpg också, nice.

imorgon och på tisdag har jag i alla fall saker och göra, men inga sådär jätte roliga.. träning några dagar i veckan ska vi också klämma in.

klaga på texten om ni vill men jag orkar inte bry mig om stora bokstäver..

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0