Love is the answer

Idag gick jag upp tidigt för en gångs skull. Runt 10 tror jag kolckan var, hehe okej kanske inte så jätte tidigt men för mig som är ledig så är det tidigt ;)
Har fixat lite nya annonser, lagat middag och ringt lite samtal så ska på möte nästa torsdag kl 10. Nu börjar det i alla fall hända lite. Trött på och bara gå hemma nu. Får se hur det blir med jobben jag sökte i början av veckan hoppas det blir något. Annars kan jag ju alltid hoppas på ett sommarjobb, det vore ju inte helt fel. Vill så gärna åka utomland i höst så får se hur det blir. Hoppas!

Väntar på att min bikini ska komma hem ifrån La Redoute. Det har faktiskt gått en vecka nu så idag borde den komma. Inte för att jag kanske har någon användning av den nu men.

Ska ner till banken och fixa lite saker sen när pappa kommer hem. Sen blir det kanske träning, affrodans kan ju va kul? haha. Om inte så blir det en lång promenad..

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0