Skitonsdag..

Idag är det verkligen inte min dag. Började med att jag försovde mig ställde klockan på kvart i 6 imorse för att jag skulle hinna duscha innan jobbet men istället för att trycka på snooze så stänger jag jag av den istället smart skit smart! Men jag hann som tur va efter lite stress sen halv springa upp till bussen och det var ju inte lite kallt heller så man höll ju på och frysa ihjäl men men iallafall hoppade på bussen mot vadstena och det va värme i bussen för en gångs skull. Sen var det dags och byta buss i vadstena men bara att man måste vänta i ungefär 10 min innan bussen kommer så då får man ju stå ute och frysa och då går tiden ännu söligare och när man verkligen har väntat på en varm skön buss så är det fan knappt någon värme i skiten. 

Sen när man kommer fram till motala så började såklart att toksnöa! och så får man stå ute yttligare i 10, 15 min innan man får komma in, det är mysigt speciellt när det är snöoväder.. jobbet idag gick sådär men imorrn har jag bestämmt att det ska gå bättre. 

Slutade ungefär 50 min tidigare för att vi sålde 6 datorpaket så kunde ta den tidiga bussen hem. Men när vi kom till motala backen så är det en lastbil som står still så bussen får ta en annan väg men det gick lika bra det. Fast fy fasen vad jag ogillar det här vädret, snön försvinner ju aldrig jag vill ha sommar nu! oj vad positiv jag är idag..

Ha en fortsatt bra kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0