Love is the answer

Det ända jag gör är typ äta, äta lite igen, tv, äta, sova lite, tv, äta, äta igen, sova osv.. låter skit kul? haha eller inte va ;) ne nu vill jag fan göra nått blir tokig av och bara gå hemma men snart såå :D
Men jag har iaf lagat mat, duktigt? jaadå och nu försöker jag tända en brasa som inte går sådär jätte bra, jag hatar och hålla på med skiten! för det tänds aldrig när jag ska görat måste hålla på en timme innan skiten ska ta sig.. så det är ju inte sådär jätte varmt här inne som vanligt men jag ska inte klaga för en sån liten grej får tänka på barnen i afrika :P skämt o sido..

Igår va vi och hälsade på mormor som bor på korttidsboende just nu och ska snart in på ett hem.. jätte tråkigt. Men men inget och göra åt.. är iaf och hälsar på så mycket som möjligt.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen lkpg? kanske.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0