Irriterad..

Blir så trött och sur på att det finns så jäkla mycket falska människor. Vad fan ska man hålla på och ljuga och hitta på saker för som folk sen går på? åh trött man blir. Jag är fan för snäll men jag ska fasen sluta med det. Och alla otrogna jävla as dra åt helvete! Ska sluta skriva annars blir det väl ännu mer skit som igentligen inte ska komma med här i bloggen.

Igår gjorde jag inte alls mycket sov till 3 ungefär sen låg jag framför tvn hela dagen och på kvällen blev det Johan Falk filmerna så jäkla bra filmer det måste ni hålla med om. Somnade inte förrens 5 halv 6 imorse och då gick mamma upp till jobbet. Jag kan fan inte somna på kvällarna är så pigg, kanske dags att vända tillbaka dygnet snart? Sitter fortfarande i min snygga morgonrock och har precis ätit. Försöker värma upp huset lite men det går visst inte så bra, att det alltid ska vara så jävla kallt här fattar inte. Och på sommaren så är det för varmt istället, ojdå vad jag klagar men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, antingen kommer Hanna hit en stund eller så dra jag in till lkpg så får se vilket det blir men det ser ut som det lutar åt lkpg. 

Ha en bra kväll så hörs vi. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0