Huvudvärk!

Somnade med huvudvärk och vaknade upp med huvudvärk. Måste börja använda mina glasögon igen eftersom jag ser så jäkla illa och när jag sitter framför datorn eller tvn så får jag den där huvudvärken igen, jätte jobbigt.

Det är inte bra att jag är ledig om dagarna för jag blir så lat. Som idag så vaknade jag halv 1?! borde nog ställa klockan och gå upp lite tidigare och inte sova bort halva dagarna. Imorrn ska jag åka ner till boken och ansöka om sommarjobb och även söka lite andra jobb OCH fixa ett gymkort.

Nu ska inte jag sitta här mer min huvudvärk blir bara värre. Ha en jätte bra kväll :) kanske slänger upp en inlägg senare sen om jag mår bättre. Kram 


Skulle ta bilder med camen på datorn, haha visst är den bra? bilderna blir ju för fan mörka även fast det är ljust i rummet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0