Hold my hand

Bra start på dagen verkligen.. Började med att jag skulle laga mat. Brännde såklart mina bacon i mikron så dom blev helt svarta, nästan. Och nu skulle jag precis sätta på mig ett par tights som jag fick hem från h&m nu i veckan..  jo vad händer då? om dom inte spricker hela vägen därbak, alltså ett stort hål i rumpan! Och inte nog med det vaknar upp med röda prickar i hela nyllet och på halsen, finnar? fan ska sluta äta så mycket choklad, men det är ju såå gott. Okej det kanske inte va hela nyllet men nästan iallafall, haha kul skit kul.. men det sminkar vi över lite fint så är dom borta för en stund ;)

Om man kanske skulle ta och börja fixa sig lite sen gå ut och gå. Det skulle ju inte vara helt fel. Ni får ha en toppen kväll så hörs vi,

Later. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0