:)

Fan vad jag älskar det här vädret jag menar vem gör inte? ne fy jag är så jäkla trött på snöhelveten kan det inte bara försvinna eller blir tokig! hörde också att det skulle bli kallare nästa vecka ungefär runt 17- men det är ju jätte härligt.. när jag skulle byta buss imorse i vadstena så var den självklart försenad men man kunde ju iallafall sitta inne så man slapp stå ute för det är inte så jäkla skönt i det här snöovädret. Trodde att bussarna hem skulle bli inställda men som tur var inte.. Men jag hann med en snabbis runda på stan innan bussen gick och jag hittade en längre vit tröja super snygg!

Är jäkligt trött så ska lägga mig på soffan och kolla på andra avenyn sen gå och lägga mig så jag är piggare imorrn. Jobbet idag gick väl ganska bra men det belv inget sålt idag heller.. 

Helgen är fortfarande inte planerad så det ser ut som att det blir ganska så lugnt men det kan vara skönt det med. Ha en fortsatt bra kväll, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0