All my life, I'll be with you forever

Har precis tagit en låång dusch och nu ligger jag framför brasan med choklad och te. Är så jävla trött efter igår även fast vi inte gjorde något speciellt. Blev en hemma kväll hemma hos jocke och hanna med massa godis såklart och även lite vin. Runt halv 2 började jag bli trött så jag gick HELA vägen hem, ända till slomarp. Det är långt kan jag lova iallafall nu när det är så jäkla kallt ute och mitt i natten desutom.. men det gick bra, jag kom ju hem iallafall. Somande ganska sent och vaknade klar pigg vid halv 10 så jag är ganska så trött..

Ska ta och vila lite nu och ikväll så får vi se vad som händer. Men nått hoppas jag.  

  

Ha en jätte bra kväll så hörs vi, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0