Whatcha say

Finns väl inte sådär jätte mycket och skriva om idag. Men iaf vaknade runt 11 gick upp och fixade mig lite och efter det fick man besök. Kvällen spenderades hos Robin med Hanna och Nicklas åkte hem runt 10 med fetaste huvudvärken och trött som ett as blev sängen direkt kan jag lova men har fortfarande inte somnat, fattar inte varför men jag blir alltid så jäkla pigg på nätterna måste verkligen försöka ändra på mina sovrutiner det har jag sagt länge jag vet, haha. På tal om jobbet så har det inte blivit så mycket jobb den här veckan pga en sak så måste vila upp mig men nästa vecka då ska det iaf bli jobb, rätt segt och bara gå hemma faktiskt.

Ne nu ska jag sätta på någon bra film och kolla på sen ska jag försöka sova... gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0