Visst finns mirakel..

Nu ska jag klä på mig och gå ut och gå en snabbis och senare ikväll kommer Hanna hit då blir det att titta på idol, myyys! Har vart ledig idag så tog en jäkla sovmorgon, gud så skönt det var de behövdes då det inte har blivit så mycket sömn i veckan. Somnade rätt så fort igår var helt död.

Jobbet igår gick ganska så segt även fast det bara var 3 timmar, men det gick åt och tänka på annat. Och så var det fel på mitt schema jag skulle igentligen ha jobbat kväll som igår för jag skulle vart med på en grej men då sket sig det, hade inte lust och jobba 2 kvällar i rad för dom är rätt så sega.







åh jag vill ha sommar!


Ha en fin kväll, KRAM!

Kommentarer
Postat av: muppen

ikväll blir de myys :D

2009-11-13 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0