I’m standing strong

Ligger nerbäddad i sängen till en bra film, är sjukt trött för det har inte blivit så mycket sömn i veckan pga av lite saker plus att man har gått upp tidigt för att jobba men det gillas skönt att göra något annat men imorrn är jag ledig så då kan jag äntligen få sova ut det behövs. 

Men just nu känns allt bra och jag mår bättre utan dig. Hur kunde jag stå ut så länge som jag gjorde? det är nog ingen som fattar blir bara irriterad och tänka på det. Nej jag ska inte sitta och deppa över en skit jag är bättre än så.

Nu ska jag kolla klart på filmen sen ska jag sova, imorrn blir det att städa och ev. träffa Hanna om hon är frisk.






Hade bra alla,

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0