haha min humor, knasig som vanligt

En blondin kom in till Posten och ville skicka ett postogram till sin mamma som befann sig utomlands. Den manliga expediten sa att det kostade 800 kr.
- Oj! Så mycket har jag inte! sa blondinen, men jag gör vad som helst för att få meddelandet till min mamma.
- Vad som helst? frågade den manliga expediten och tittade på henne med ett höjt ögonbryn.
- Ja, vad som helst, svarade blondinen.
- Okej, följ då med mig, sa mannen.
De gick in på ett rum och stängde dörren.
- Nu, gå ner på knäna.
Blondinen gick ner på knä.
- Dra ner gylfen och ta ut min Petter Niklas.
Blondinen tog ut den med båda händerna och mannen sa:
- Så där ja, nu kan du sätta igång.
Blondinen höll hans Petter Niklas i händerna, putade med munnen och ropade högt:
- Hallå mamma, hör du mig?



En kvinna ligger i förlossningsrummet med värkar och skriker:
- Jag orkar inte mer! Ge mig bedövning!
Sen vänder hon sig till sin kille och säger:
- Det här är ditt fel, din jävel!
Killen svarar lugnt:
- Om du minns så ville jag köra in den i andra hålet på dig men du vägrade för att det "skulle göra så ont...



Det var en gång en norrman som reste runt lite i Sverige. Han tänkte: Jag svänger in på macken här och kollar om mina lysen på bilen fungerar.
- Du, kom hit! skrek norrmannen när en svensk kom förbi.
- Kan du komma hit och sätta dig i bilen så jag får se om mina lysen funkar?
- Okej, svarade svensken.
- Framlysena?
- Ja.
- Baklysena?
- Ja.
- Blinkersen?
- Ja, nej, ja, nej...



- Vet du varför norrmännen har med sig en bilruta när de är i öknen?
- Nää...
- För att kunna veva ner rutan när det blir för varmt.
- Vet ni varför norrmän har med sig två stycken bilrutor när de går i öknen?
- Nää... För att de ska kunna få korsdrag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sjuukt bra

2009-11-06 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0