Glad? ja

Är sjukt lättad och jävligt gald! Somnade runt 5 imorse och gick upp vid 10 och duschade och käka lite sen kom oscar och hämta mig sen direkt in till lkpg. Ska tillbaka dit på onsdag och fredag så hoppas det går bra :)

Vet inte hur många ggr jag vred och vände på mig inatt men jag kunde fasen inte somna, så nu är man lite trött efter bara 5 timmars sömn knappt det. När jag vaknade imorse så hade jag fått sjukt ont i nacken alltså verkligen cp ont men det är nog inte så konstigt så många kuddar som jag sover på, haha.

Nu ska jag städa mitt rum tänkte jag sen ringa tess och fråga om hon har någon färg tid eftersom det inte blev något förra veckan. Senare ikväll blir det en promis med världens bästa hanna!




Här får ni en suddig bild på hanna i hennes otroligt snygga brillor!



Ha en bra dag, KRAM


 

Kommentarer
Postat av: muppen

haha shiit vilka snygga brillor :D

Du är BÄST <3

2009-11-16 @ 16:11:05
Postat av: sandra

klart som fan dom är snygga :D

<3

2009-11-16 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0