:)

Har skaffat en blogg igen men har inte orkat fixa den men ska göra det så fort jag orkar.

I veckan så har det inte hänt ett skit förutom att jag jobbar då men ska försöka hitta en annan plats i lkpg eventuellt så hoppas på det, det vore verkligen skit kul. Imorrn är det jobb igen mellan 10-16 och jag gillart. Ska försöka ta mig in till lkpg antingen på fredag eller nästa vecka för att skaffa ett gymkort, ska börja träna har jag tänkt det behövs verkligen :) så önska mig lycka till haha. Ska försöka söka lite jobb och skriva upp mig på vikarie listan alltid bra med lite extra pengar. 

Kl är halv ett borde nog lägga mig, upp tidigt imorrn igen. Så godnatt alla söta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0