Du vet att verkligheten är inte alltid så verklig

Vaknade av ett antal samtal inatt så är inte så värst pigg så ska lägga mig på soffan och sätta på en bra film och imorrn är det jobb igen och det gillas. Idag är det farsdag ju så grattis pappa :) skulle igentligen åkt och käkat middag men det blev inte så då alla inte kunde så det får bli nästa helg ist.  

Hahah och en sak till jag fattar inte hur du står ut med dig själv, vad är felet? du är ju fan inte nomal nån stans. Stakars hon som inte fattar något och vad du håller på med! Jag ska inte bry mig är bara så jävla glad att jag slipper dig :)





"Den som inte tror, att man blir onykter på vatten, har aldrig åkt med finlandsbåtarna!"  haha lite halv kul sådär

Ha en bra dag

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0