Du vet att verkligheten är inte alltid så verklig

Ligger ner burrad i min sköna säng och äter dumle som jag har blivit helt beroende av. Idag så har det iaf hänt lite även fast det har vart söndag dom brukar ju vara så jäkla tråkiga men idag har det vart en bra dag, kanske på grund av dig..


Gick upp vid 12 av att maten var klar sen åkte mamma och jag ner till stan och handlade en jacka till mig efter det åkte vi och hälsade på världens bästa mormor som bor på kortis just nu. Vid 6 kom robin hit belv att kolla på flickan som lekte med elden, väldigt bra måste jag säga.

ne nu ska jag sova för imorrn är det jobb igen mellan 13-20 lite segt sådär men innan det så kommer iaf R hit en stund och efter jobbet så blir det nog att va med Hanna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0