Grått och tråkigt

Blev visst lite sent igår, spelade monopol med hanna haha kanske lite muppigt men skit kul :D sen fastnade jag vid en film så gick inte och la mig förrens halv 5 och jag är redan uppe, inte likt mig! Och idag är det lika grått och tråkigt ute jag hatar det här vädret. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ut och gå.

Hahaha aa just det måste lägga in den otroliga bra ringsignalen Hanna gjorde igår, skit bra verkligen :) Ikväll så är det fest här och jag vill helst inte vara hemma så får se vart jag tar vägen.


Jag just nu, blek och fin



Utanför mitt fönster, fint väder? oja




Här får ni en rolig histoiria också:

 Två kondomer gick på en fest, vet du vilken som hade roligast?
 Den som blev fullast...

haha min dåliga humor som vanligt! ha en bra dag

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0