snösnösnö!


Gammalt kort på mig och hanna




Har precis slängt mig i soffan med myskläder och äter maltesers framför tvn :) Jobbet idag var helt okej lite segt i mellan åt men det går skulle vilja ha lite fler timmar och imorrn är jag ledig och det är lite segt hatar och bara gå hemma, fast då hinner jag städa mitt rum för det behövs verkligen. Och så har det börjat och snöa också, det är så himla mysigt :) fast inte när det bara blir massa blask och skit då kan det kvitta.  


Det skulle inte vara helt fel och ha ett jobb heller så man kan flytta härifrån inte för att jag inte trvis hemma utan det skulle vara så jävla skönt och ha något eget.. men hoppas på det till sommaren iaf :P så imorrn blir det att ringa till hon på vägledningscentrum och hoppas på att jag kan byta praktik plats det vore jävligt kul. 

Måste säga att jag är sjukt glad och jag klarar mig så jävla bra själv har inte mått så här bra på ett jävla tag :') saknar min fis också :D så bli frisk bums!


PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: muppen

Jag ska bli frisk! men vi kanske ses imorron :D då blir de chips,dipp och idol isf :D

2009-11-05 @ 20:30:00
Postat av: Sandra

bra bra :D mmh chips!

2009-11-05 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0