eowi dkjxjzsp

Söndag igen då. Vaknade för någon timme sen. Har sjukt ont i magen så idag bilr det och ligga i sängen hela dagen, ska jag inte göra ett skit har laddat ner lite filmer som jag ska kolla på tänkte jag. Imorrn är det jobb dag igen hoppas det iaf så att jag inte behöver åka in till lkpg igen för det har jag ingen lust med. Var borta hela förra veckan för det var lite knas, inte bra. 


  
Bild från italien 07. Jag, therese, tomas, rasmus och emelie.


Italien. Jag och mamma.

  
Italien och ett gammalt kort på mig och hanna.


Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder det är sjukt segt, aja nu ska jag kolla på film senare ikväll kanske det bilr en promenad det skulle behövas.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad fint det va i Italien..saknar värmen nu:)

2009-12-03 @ 17:34:46
URL: http://mrsskyline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja lite värme skulle ju inte vara helt fel :)

2009-12-04 @ 12:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0