de är gött kött med mos

Redan fredag fy fasen vad veckorna går fort. Gick upp tidigt imorse vid 6 ungefär och somnade runt 3 så det blev bara 3 timmars sömn inatt så är väldigt trött. Har vart i lkpg hela dagen och fixat lite, men det är fortfarande lite knas hoppas det löser sig men det gör det säkert..

Nu är Hanna här och vi sitter och kollar på idol, Reza borde verkligen åka ut usch tycker inte om henne! Och snart börjar cirkus möller, kul :D
Och sen är Hanna överlycklig för hon har vart hos sin morfar och käkat prinskorv :D haha, och ni bryr er säkert jätte mkt om de...not!

Jag kom att tänka på dildosar bara sådär :D haha
Det är egentligen en väldigt bra sak.
Det finns verkligen många positiva saker att ha en sådan.
Man kan använda den när man vill, den blir aldrig trött, den klagar aldrig, den kan skruva på toppen,den lyssnar om man behöver prata, den sårar än inte. Det finns som sagt många positiva saker med att ha en dildo. En negativ sak är att man inte kan mysa med den. Men för det mesta kan den allt.
Så till alla er där ute som vill ha det lite skönt, jag tycker verkligen det är värt att lägga pengar på en sådan.

Tro mig, jag vet ;)

kanske kommer ett senare inlägg :)

Hej hopp snopp är gott!



Update: Ursäkta men den var kansiga hanna som skrev inlägget om dildon, hahaha knas hon är asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0