18 november

Onsdag idag då gick upp tidigt för att åka in till lkpg skulle fixa en sak och efter det satte jag mig i frisörstolen och färgade håret, blev super bra. Skulle igentligen ha jobbat kväll idag men mår inte så jätte bra efter idag.. men imorrn ska jag iaf jobba och det är ju bara 3 timmar så det är ju inte så länge. Efter jobbet ska jag åka in till lkpg med Hanna, trevligt! Lägger in lite bilder på håret senare.

Nu ska jag äta sen fråga hanna om vi ska ta en promenad senare ikväll. Kramar!

Kommentarer
Postat av: muppen

hoppas mina skor finns kvar, hag är fasen förälskad i dom! annars blir jag sur :O

2009-11-18 @ 19:34:08
Postat av: sandra

hoppas dom finns kvar då :)

2009-11-18 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0