I can never, ever live a day without you, Cause you keep me from falling apart




Aha torsdag idag då och jag sitter fortfarande i min morgonrock och kl är 3!? det är inte bra och va ledig hela dagarna för man blir så jäkla lat. Jag hatar att inte ha nått och göra men snart blir det i alla fall plugg men vart vet jag inte än men jag hoppas att det blir på det stället jag vill, fan vad glad jag skulle bli. Igentligen skulle jag gå och skriva in mig på körskolan nu när jag ändå är ledig.. kanske börja träna också som jag har tjatat om hur länge som helst.. aja ikväll kommer Hanna hit så då lär det bli film och flöt kväll och det tackar man inte nej till! ha en bra kväll så hörs vi. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0