Sega jävla söndag..

Jag kan inte fatta att jag fortfarande får pengar från csn? Jag som hoppade av skolan tidigt i höstas, i slutet av september någon gång. Men det kanske inte är värt och använda dom om man skulle få betala tillbaka allt. För man vet ju aldrig. Men jag klarar mig så bra ändå ;)

Hur går det på söka jobb fronten då? Jäkligt segt måste jag säga, jag blir tokig vill inte gå hemma mer. Jag skulle kunna ta vad som helst bara det är nått så man kan tjäna lite egna pengar och inte leva på mamma och pappa för det är inte så kul, men det funkar väl.
Jag har i alla fall kommit igång med träningen vilken är jävligt skönt. Så jag går ju inte bara hemma ;) haha.. 

Söndagar är alltid lika sega och tråkiga, för det mesta.. Så idag blir det väl inget annat än att kolla på film skulle jag tro.
Blir kanske ett inlägg senare sen så kika in då.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0