Some people call them players but I’m far from terrified



Fan vad jag hatar och gå hemma, ge mig ett jävla jobb! fattar inte dom som tycker det är skönt och bara gå hemma hela dagarna och ligga o sova halva dagarna, då är de nått som är fel! Känns som att jag blir irriterad på det mesta idag. Vaknat på fel sida? oja.. och så har jag sjukt ont i huvet igen bara för att jag sitter framför den här förbanade datorn!
Jag är inte rolig när jag är på dåligt humör det är ju en sak som är säker så stakars mamma som får stå ut med en tjurig unge hela dan ;) haha

Och folk som bara tar en för givet och tror att man kan ses när det passar dom, vidrigt! hoppas ni andra har en bättre dag.. 

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0