Rolig fredag..

Flyttat möbler på en fredag, ja det låter ju jätte kul. Men jag va tvungen och byta, jag som trivdes så bra ute i mitt rum buhu. Men men det här får duga ett tag tills vi har fixat till allt. Helst vill man ju flytta och ha något eget men då behövs det ett jobb också och jag söker för fullt ;)
Nu slipper jag iallafall sova på soffan som jag har gjort dom senaste 2 nätterna, haha jag kanske bara är lite känslig men ähh det är lika bra och va det.

Hoppas att ni andra har haft en lite roligare fredag än jag iallafall. Men jag va och simmade med Hanna imorse så nått kul har jag ju gjort och vi va även tvugna och testa lite rutschkana, haha..

Later. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0