Jag borde förstås vetat bättre

Kan ändå inte sova så jag kan lika gärna skriva ett kort inlägg. Vad har man gjort idag då? inte ett piss.. men det blir väl så när man bara går hemma hela dagarna, jag är så jäkla trött påt. Jag vill ha ett jobb hur svårt ska det va!

Skickade iallafall in intresseanmälan till en nagelutbildning idag, wohoo eller? Ett steg närmare ;) så får se när dom hör av sig, snart hoppas jag. Men jag såg att kursen inte började förens i maj. Lite segt.

Kanske ska försöka sova.. Lovade och följa med mamma till skänninge imorrn, tidigt! alltså runt 10 skulle jag tro. Jag som brukar sova till 11 eller 12 annars hehe.. Ne det måste bli ändring på den saken.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0