9 februari

Skrev inget vettigt inlägg igår men det hände inget speciellt, jobbade till 4 va hemma vid halv 6 la mig på soffan och kollade på tv det var väl det ända jag gjorde.. va så jäkla trött.  

Som en del kanske vet så slutade jag jobbet idag känns både skönt och jätte tråkigt.. men men det va mitt egna beslut och så fick det bli. Det va jätte kul och prova på något nytt och jag trodde aldrig att jag skulle klara det så bra som jag gjorde eftersom det igentligen inte va någon grej för mig. Men jag är glad att jag provade på det iallafall och jag trvides jätte bra men jag kan inte stanna bara för en sak tyvärr.. Nu blir det och söka lite nya jobb och hoppas på det bästa :) men det finns ju inte så gott om dom så det kanske blir att jag börjar och plugga för hemma vill jag inte gå. Kanske ska ta och fixa körkortet nu när jag ändå inte har något o göra vore ju bra om man fick det gjort.

På fredag är begravningen för mormor och det kommer bli jäkligt jobbigt.. och jag som ska läsa en dikt också men det ska nog gå bra.

Ha en fortsatt bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0