10 04 06

Hej sötnosar hoppas att allt är bra med er!

Vaknade halv 2 idag och jag vet det är alldeles för sent. Men jag har knappt sovit något i helgen så idag var det helt okej och sova länge. Mamma dammsög hela huset plus mitt rum, men jag vaknade inte? Haha då var jag nog bra trött. Idag händer det inte alls mycket, skönt det. Har inte vart hemma så mycket dom senaste dagarna så kan vara ganska så skönt och vara det idag.
Imorrn ska jag i alla fall upp tidigt. Först abf sen Motala och luncha med världens bästa mamma :) Blir såklart lite shopping också, så imorrn lovar jag att det blir bilder. Då måste ni ju kolla in på bloggen för det går ju inte och missa eller hur? Nej såklart inte ;)


Bild från Turkiet

Skulle inte sitta helt fel med sommar nu, eller?

Later.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sommar, ja tack!

2010-04-07 @ 00:56:37
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0