Automatic

Har precis lagt mig i min otroligt sköna säng och ska kolla på en film. Imorrn är det jobb igen mellan 7-14 efter det vet jag inte vad som händer men ska börja träna har jag tänkt så måste ta mig in till lkpg och fixa det men frågan är bara när..

Det är så jävla mycket tjat om den där svininfluensan jag tror faktiskt inte att den är värre än alla andra influenser dom ska alltid förstora upp allt så jäkla mycket. Förut var det ju nästan ingen som skulle ta vaccinsprutan men nu verkar det ju som att alla ska ta den så jag får se hur jag gör men det lutar nog åt att jag ska ta den, hellre det kanske än att ligga i hög feber för det är inget vidare.

 



Tokio hotel - Automatic




Du ljuger bra föresten ;)

PUSSHEJ alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0