underbart!

Imorse var det riktigt jobbigt och gå upp kan jag säga fast jag började ju inte förens kl 10. Det är så jäkla kallt ute så man vill ju inte gå utanför dörren men det är rätt mysigt när det är vitt ute iaf så det är ju ett plus.

Igår jobbade jag till 15 efter det kom Hanna hit och då åkte vi ner till vårdcentralen men vaccinet var slut så det blev inget med det och efter det blev det ner till stan en snabbis skulle handla lite chips till kvällen som vanligt. På kvällen blev det att åka till Robin en stund med muppen.

Var på möte på skolan idag och jag är så jävla glad :D efter jul blir det förhoppningsvis plugg nere i Göteborg, ett helt år, underbart! Eftersom det är någonting jag vill så är det klart att man tar den chansen. Ne nu ska jag med mamma ner till stan och storhandla sen blir det lkpg till therese och gå på stan, mysigt! Efter lkpg blir det myskväll hos R.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0