Sovmorgon!

Somnade vid 3 nån gång igår, sent igen jag vet inte bra! Kände mig inte så bra igår kväll så jag sket i och gå till jobbet kunde väl igentligen gått dit, men jag var nog lite lat tror jag :P Tyckte att det var mysigare och gå och lägga mig på soffan invirad i mitt sköna täcke och kolla på nyhetsmorgon saknas bara lite snö ute så är allt perfa.

Gick upp och tog en låång dusch, skönt.. fixade mig lite sen bakade jag en kladdkaka igen eftersom den andra tog slut på en dag så var tvungen att göra en ny hehe. Så mycket som jag stoppar i mig om dagarna så tycker man ju att jag borde lägga på mig lite men icke! Skulle behöva lite fett hah :P




Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0