091207

hello tråkbloggen

Kom hem från robin för någon timme sen så nu ligger jag i sängen ny duschad och ska sova, upp och jobba imorrn igen mellan 7-14 tror jag det va.

Igår var vi som sagt i Göteborg hela dagen och gick på stan skulle igentligen ha handlat julklappar men det blev visst bara kläder till mig vilken egoist jag är, haha. På kvällen så var vi på liseberg och jäklar vad irretired jag var de va fan folk överallt man kunde ju knappt röra sig fram och det var ju inte lite kallt heller och då blev man ännu mera sur och sen när vi skulle gå in och sätta oss för och fika så ska vi ju inte snacka om hur mycket folk det var och inga sittplatser fanns det heller, fast annars var det en vädigt bra dag. På kvällen eller aa natten kanske man ska säga så åkte vi till robin så kom inte hem förrens vid 4 slocknade direkt! 

Bilder från göteborg kommer nog upp när hanna har skickat dom. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0