jag älskar dig <3

det går nästan inte att fatta, jag vill inte fatta. men en sak är säker vi hade och har fortfarande världens bästa mormor även fast hon inte finns hos oss längre.

allt har gått så otroligt fort visst det har gått upp och ner den senaste tiden men jag trodde aldrig att du var såhär dålig.. för bara en vecka sen så var du relativt pigg och idag så var du inte ens vid medvetande, jag ångrar att jag inte var där men jag vet att du har det bra där du är nu. men jag är i alla fall glad att jag hann och träffa dig i förrgår men redan då märkte jag att du inte riktigt va som du brukade men inte trodde jag att det skulle gå såhär fort. det bästa av allt var iaf att du inte led, vila i frid!

mormor jag älskar dig <3




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, vi hade världens bästa Mormor, hon var en trygghet för mig, speciellt när jag var barn,

då jag var hos mormor & morfar mycket...

Det fanns inget ont i Mormor, o jag älskar henne

för Evigt!

Pernilla

2010-01-15 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0