Bitterfitta

Bläää inget kul och blogga längre.. Så inläggen kommer när dom kommer.

Vad gjorde man igår då? va i lkpg med mamma och fy vad segt det va, hittade inget alltså verkligen ingenting! Inte likt mig.. Men det blev en god lunch på fräcka fröken med syrran och mamma. Jo just det mamma köpte en ny telefon, en touch.. behöver kanske inte säga så mycket mer? men iaf nu kan hon varken skriva sms eller knappt svara i den där telefonhelveten. Det tar år! Tro mig.
Kvällen tillbringades hos Hanna med chirre och godis, sweet. Tjockt och bara flöta hela dagarna, men vem bryr sig. Inte jag. Jag vill bli en knubbis.

Blev lite ändrade planer så idag har jag inte gjort ett piss. Men attans så skönt. Har legat ute i solen hela dagen, har inte rört mig en millimeter. Och nu ikväll har vi grillat här hemma, gott gott. Har ätit på något hela dan, eller jag äter iofs jämt och nu ska jag fixa mig något och äta igen haha så hare gött!

Måste bara säga att jag är trött på allt det här vanliga.. åh! Trött på och göra samma saker dag in och dag ut. jerhgoszd  slkzdfhes kdhgk<sbnd. Så känner jag just nu.


Kommentarer
Postat av: hanna

hahahahahahaha SWEET :D

2010-05-16 @ 17:28:10
Postat av: Sändra

haha tönt! :D

2010-05-16 @ 23:28:25
URL: http://sandraisabellagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0