10 03 23

Har blivit lite dåligt med bilder på bloggen men skit samma.
Kvällen igår behöver jag inte ens skriva om för fy fan okej den var mysig men det sista behöver vi ju inte ens dra upp här i bloggen, haha tjöt som en jävla idiot.. Fast Hanna tyckte ju att det var lite kul såklart ;) Kom hem runt 3 inatt ungefär? Det säger väl det mesta?

Idag blev det träning med Hanna. Skönt! Nu ikväll vet jag inte vad som händer, men det märks.
Imorrn blir det och gå upp tidigt och gå ner till ABF efter det blir det träning och solning. På torsdag blir det lkpg med Hanna. Fredag fest? Nu vet ni vad jag ska göra i veckan i alla fall.. intressant? Jahaadå :)

Later.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha aa de var de roligaste jag har hört på länge :D

2010-03-23 @ 22:01:17
Postat av: Anonym

Hanna: Haha fast igentligen var det ju inte kul ;) jag kunde faktiskt blivit överfallen

2010-03-23 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0