You would not believe your eyes If ten million fireflies Lit up the world as I fell asleep




Godmorgon!

Vaknade för någon timme sen så jäkla skönt och få sova ut.. igår jobbade jag mellan 8-15 tog bussen hem vid 4 måste ju vänta en hel timme nästan. Sen när jag skulle gå av uppe vid slomarp så stannar inte busshelveten för några snorungar har förstört knapparna så jag får gå från kyrkbacken i 20 minus och i tights också det va kallt kan jag lova. Hoppade in i duschen och fixade mig sen direkt ner till hanna men hann bara va där 5-10 min ungefär för sen skulle vi ner till zebban och äta mat. Riktigt gott! Sen skulle vi ta tåget in till lkpg men självklart var det försenat eftersom det va så kallt ute men det fixade sig med skjuts in istället.. blev en tidig kväll, tog halv 2 tåget hem sen fick man stå och vänta på skjuts i en evighet och fy fan vad kallt det var.

Idag blir det och va med hanna och några hoppas på en bra kväll! Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0