100128

Har legat med världens huvudvärk hela dagen men nu har det äntligen blivit bättre. Har knarkat panodil hela dan så följde med mamma ner till stan en snabbis skulle se om jag hittade nått vilket jag gjorde så det blev en längre tröja med nitar på och ett par tights från lindex faktiskt, brukar aldrig kunna ha något där men nu hade dom helt okej kläder. 

Ligger ner bäddad i sängen och kollar på American Pie The weddin med massa choklad, kan inte bli bättre! Ska slänga in lite låtar på telefonen så jag har nått och lyssna på imorrn på bussen..

Imorrn blir det jobb igen efter det utgång i Linköping och det kommer nog bli superkul hoppas jag :)  



Tröja 199:-

Tights 149:- ?


Dålig kamera jag vet men tog med mobilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0