My life would suck without you

jobb idag med och jag trivs jätte bra.. men fick vänta på bussen i 50 min mindre kul. sen sitta på bussen i nästan 40 min när man bara vill hem hatar och pendla. ne det blir flytt till motala rätt så snart fick lite tips på en lägenhet av pernilla som ligger i verkstan fast jag har ingen aning om vart det ligger precis men det var iaf en 1;a men det räcker så länge.. sen hitta jag en som ligger vid sjukhuset och det verkar ju som att det är närmare till stan därifrån? aja jag har ingen aning känner inte till motala så jätte bra.

jag har kommit på en sak att alltid när jag går i skolan eller jobbar så är jag alltid så sur och trött när jag kommer hem och så ska mamma ställa tusen frågor o det gör ju inte saken bättre.. efter att jag kom hem körde vi pappa till vadstena sen ner till stan och fixa käk sen en sväng till jocke och hanna.

nu ska jag sova är svin trött, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0