Måndag igen då..

Vaknade av att mamma ringde och väckte mig lite efter 12, sov igetligen för länge idag skulle gått upp vid 10 men det blir så när man har svårt och somna på kvällarna.

Hon och gunilla kom hit med mc donalds mat så det fick bli det till middag. Dom har fixat med begravningen idag så nu vet vi när den blir av i alla fall så det känns skönt. Bestämde också att jag skulle läsa en dikt i kyrkan hoppas det går bra bara..

Nu ska jag städa lite på mitt rum för det ser förjävlig ut igen fattar inte att det kan bli så stökigt på bara några dagar, klädhögen på stolen ska vi inte ens snacka om haha. Efter det ska jag ut och gå hade jag tänkt och rensa tankarna lite, tror det behövs. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0