Dåligt humör!

Fan vad jag hatar verkligen hatar sura och otrevliga männsikor.. även fast man kanske har en dålig dag så behöver man fan inte visa de och absolut inte att det går ut över andra! Som t ex när man går på bussen och det är precis fullt så måste man sätta sig bredvid någon annan så hör man världens suck och ser en sur blick hur jävla trevligt är det då?! inte ett dugg. Varför inte lägga på ett litet leende och ta bort väskan som är på sätet brevid? för så jobbigt kan det ju knappast vara? nej det är ju jobbigt och sitta jämter någon som man inte känner. Jag skulle fan aldrig kunna vara sådär otrevlig och sur även fast jag kanske har en dålig dag man kan ju undra vad fan det är med folk! 

trevligt inlägg jag vet men jag va bara tvungen och skriva av mig lite blir så jävla sur på sånt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0