20 januari

Idag har jag vart i skänninge en stund med mamma för att rensa mormors lägenhet, jobbigt det där.. :/ sen vidare till motala fick dock åka buss men det funka det med. Va ju på arbetsintervju och det gick bra så jag får svar på fredag eller senast måndag. Hoppas! för jag vill verkligen ha det blir tokig av att gå hemma. Efter jag hade vart där så hoppade jag av nere i stan för att gå till farmor & farfar och äta, alltid lika gott. Och nu har jag precis kommit hem.. sitter framför brasan och värmer mig fryser som bara fan.

Imorrn ska jag på möte hos Lisbeth.. det var ju tänkt att jag skulle börja plugga nu i vår men nu vet jag inte hur det blir med det eftersom jag kanske får det här jobbet och det tar jag ju hellre men om det inte skulle bli nått så lär jag ju börja plugga :P aja nu kommer snart hanna hit så ska dra mig, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0